Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

torek, 31. julij 2007

Ko sem prišla na svet.



Pozdravljeni.

Sem Eva Kveder in na tem naslovu (klik) lahko vidite kakšna sem bila v prvih minutkah svojega življenja. Očka Andrej in mamica Klavdija sta me bila zelo vesela. Dan D so vsi težko čakali, ker se meni ni mudilo prijokat na svet. Čakala sem (še posebej za mamico) dolgih 11 dni. Je bila pa potem bolj vesela, saj je tudi sama rojena enajstega v mesecu.
Kar težko sem se prerinila skozi temen tunel iz mamičine maternice na ta mrzel svet. Imela sem kar 3.610 kg in merila v dolžino 52 cm. Cel proces je trajal od prejšnjega dneva (10.7.- od 22h), pa tja do 11.7.-do 20h in 19 min. V tisti lepi roza porodni sobi sta ati in mami name čakala celih 9ur in pol.

No pa uživajte v gledanju slik.

Lep pozdrav,

Eva Kveder

Ni komentarjev: