Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

četrtek, 3. januar 2008

ČOFOTANJE


Že kar nekaj časa nazaj sem spremenila "lokacijo" kopanja. Ker sem zrasla, mi je prejšnja banjica postala premajhna - ovirala me je pri čofotanju :-)


Tu je prostora na pretek. Zraven plavajo moje najljubše igračke, ki so namenjene za v vodo. Termometer, ki ga držim v rokah, pa vsaj 3x pokaže, da je treba dotočiti toplo vodo.


Komaj čakam april, ko se bomo za teden dni odpeljali v Atomske toplice, kjer bom neskončno uživala. Povedali so mi, da je tam kar nekaj večjih banj kot jo imamo mi v kopalnici. Menda jim pravijo bazeni.

3 komentarji:

Spela pravi ...

Sej ne morem verjet kak raste :) Pa daaaaj...oglasita se kaj v Celju...če se že nam ne uspe oglasit pri vas.

Drugače pa vidim, da uživate in da vam nič ne manjka ;)

LP, Špela

DRUŽINA KVEDER pravi ...

Čas res nenormalno beži. Stara bo že 6 mesecev.Dajte se zmenit, pa pridite.Če se pa ne morte, pa sama pridi.Pozdravi moje "bivše" sodelavke, tudi Malgajevo.Upam, da me bodo hotl nazaj:-).
Naj kar tu pohvalim vajine fotke s sprehoda.Jih vama zavidam ;-)

lp

Spela pravi ...

Bom pozdravila :) Posebej go. M. :D Vešda boš prišla nazaj :)

Hvala za pohvale...se priporočam tudi tam za kak komentar :D:D sem jih vesela...