Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

nedelja, 27. april 2008

ZA ENKRAT JE MESOJEDKA...

Še sreča, da je tako. Ko sem začela delat, sem kar kmalu domov prinesla prve bolezni in viruse. Eva je en dan bruhala, naslednje 3 dni pa je imela neutolažljivo drisko. Med tem časom smo imeli tudi posvetovalnico (16.4.). Velika je 71 cm in težka 6,6 kg. Zdravnica zaradi teže ni imela nobenih pripomb, je pa naša bebica posledično zaradi bolezni nekoliko slabokrvna (bila). Zdravil ni dobila, so pa rekli, naj ji kri izboljšamo s hrano. Sedaj je vsak dan meso, pije sok rdeče pese in ribeza, 3x na teden poje en rumenjak in je veliko zelene zelenjave. Kri ima zagotovo boljšo, ker ko je bila slabokrvna ni bila živahna kot je običajno in veliko več je spala ali dremala, sedaj pa hvala bogu temu ni več tako.



Nedeljsko kosilo...

Glodanje kosti, namesto igrače za dlesni ;-)


Pri tem postu lahko dodam še nekaj. Danes ni kr tak dan. Z Andrejem praznujeva najinih 6 let ljubezni, uživanja, druženja, pogovarjanja, skupnega bivanja...
Lansko leto me je presenetil z izletom v Minimundus. Letos bi mu lahko kaj vrnila, pa na žalost nisem bila sposobna. V petek me je začelo nekaj zdravje hecat. Imela sem povišano temperaturo in zelo, zelo slabo sem se počutila. Andrej, mogoče malo kasneje.
Sicer pa, Andrej, če tole bereš, naj ti povem, da te imam neskončno rada in...

3 komentarji:

Vesna pravi ...

Evo, prebrala vse novičke in ugotovila, da sem vas res pogrešala. :)
Mickena je lepotička in pol in super, da ste si veliko privoščili. Ta hemoglobin pa rihtamo tudi mi. Čeprav na rumenjak pa jaz tako rada pozabim. Upam, das e nanj zdaj pogosteje spomnim.
Super za službo... Mene pa že kar stiska, da bom morala čez mesec in pol iti delat. Jaz še ne bi. Vsaj do septembra bi bila doma.
No, kakorkoli... Glede na vse, kar se ti je dogajalo, je tvoja dolga odostnost upravičena, a naj se v bodoče ne ponavlja. :)
Lep dan...

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Hvala za besedo "pogrešala".
Verjamem, da te stiska za službo. Mi ni blo lahko it, ker sem bla kar nekaj časa doma in mi je blo fajn (logično). Tud sama sem mislila, da bom doma do septembra in da bomo med poletjem lahko več skupaj in si privoščili kaj morja. Na srečo se je sedaj tako isteklo, da sem dobila 12 dni sorazmernega deleže dopusta in bomo lahko šli vseeno na morje za teden dni. Lepo se imejte in se še kaj javite.

Vesna pravi ...

A samo 12 dni dopusta so ti dali? Glede na to, da si začela delati pred 1. julijem, ti pripada cel dopust. Razen, če imaš odločbo za določen čas in je za manj kot 6 mesecev?

Ma, glavno, da boste šli na morje. Mi ne bomo šli, ker bova z Gregorjem doma ob različnem cajtu, da bova pokrila varstvo čez poletje. :( No, mogoče si privoščimo kak vikend.