Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

četrtek, 1. maj 2008

KRESOVANJE

Pa smo dočakali tudi prvo kresovanje.
Lansko leto smo se ga udeležili, ampak je bila najina Eva še v trebuščku.
Eva je bila seveda nad dogodkom navdušena (nad ognjem).
Ogenj jo je zelo razigral, na vsak način ga je hotela prijeti.
Nastala je tudi skupinska fotka:


Kresovali smo pri Boštjanu (Boštjan je moj bratranec).
Že popoldne nas je povabil na golaž in požirek domačega, predvsem pa na medsebojno druženje. Ko se je stemnilo smo zakurili simbolni kres in se pozno v noč zabavali, smejali, plesali...
Eva je ob svojem času zaspala kot angelček. Pazila sta jo babi in dedi, midva pa sva si privoščila sproščen večer.
Bošti hvala... fajn je blo!

2 komentarja:

tejči pravi ...

Super za kresovanje. Jaz sem pa že nekaj let pozabila, kako je na kresovanju fajn. Drugo leto moramo tudi mi to doživet.
Eno vprašanje, ker sem ravno brala da ste se z Evo kopali. Kako dolgo je pa tak otroček sploh lahko v bazenu? Mi še nikoli nismo bili, ker me je kar malo strah, da jo prehladim. In tudi ne vem ali naj nabavim fredov obroč ali kaj je sploh dobro.

DRUŽINA KVEDER pravi ...

Eva ima že od rojstva zelo rada vodo, zato je neznansko uživala. Kopali smo jo v eni rundi nekje 20 min, do pol ure in ves čas gledali, da je bila do vratu v vodi. S sabo smo imelo fredov obroč, ki se je izkazal za dobrega. Veliko smo jo imeli pa kar tako, predvsem v otroškem bazenčku. Hočem povedat, da če ne bi imeli obroča, ne bi bilo nič hudega. Res pa je, da ko smo bazen zapustili, je eden že k vodi prinesel plašček ali brisačo, da smo jo čim prej osušili. Objekt je bil nenormalno ogrevan, tako da če bi iz garderobe takoj odšli ven, bi menda še sami dobili pljučnico, tako da smo počasi stopicljali proti vratom in se počasi klimatizirali. Joj kako sem se razpisala.