Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

sobota, 8. marec 2008

PRESENEČENJE

Zelo rada imam presenečenja in moj Andrej to dobro ve, zato velikokrat poskrbi zanje.
Tudi danes ni pozabil name.
Dopoldne res nismo bili skupaj, ker je imel veliko dela za šolo (za tiste, ki ne veste - študira ob delu) in sva jo z Evo že prej mahnile k mojim staršem. Popoldne je prišel za nama. S presenečenjem. Kupil je dve kino vstopnici. Eno zame in drugo za mojo mami. Ob 18. uri sva šli v kino in si ogledali film z naslovom Juno. Juno je bil glavni avtsajderski film letošnjih oskarjev, ki je dobil nominacijo celo v kategoriji najboljšega filma leta. Zgodba govori o šestnajstletni Juno, ki ugotovi, da je noseča in ... Takemu filmu jaz pravim film za odklop možganov,
ko ni potrebno razmišljati in ko se človek sprosti.
Andrej in moj ati sta ob najini odsotnosti skrbela za Evo.
Ker sva za popotnico dobili še nekaj eurov, sva si po filmu privoščili še en čvek ob tortici.
Andrej hvala!

3 komentarji:

Vesna pravi ...

Hej..

Hvala, da si polinkala. Sem že enkrat brala vaše zapise, pa nisme vedela, da si to ti (vi).
Si moram zdaj vzet enkrat malo časa in vas prebrat za nazaj.

tejči pravi ...

Eh, tole je bila pa tako lepa gesta. Vsaka čast tvojemu. Kaj ko bi mu jaz dala tel. številko mojega dragega, pa mu naj razloži kako to gre. :)

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Vesna sem že večkrat nameravala zraven dopisat naš link. Kar tako, če se komu kdaj (tako kot meni) zalušta pogledat kako se imajo še druge mlade družinice.
Haha Tejči. Saj ni tako hudo.