Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

nedelja, 18. maj 2008

IGRANJE

Igranje, igranje in igranje. Pa ne z vrstniki. Ljubše je s tistimi, ki so malo starejši. Samo ti jo zanimajo. Tisti, ki so stari v mesecih in se še ne reče v letih, Evi niso najbolj zanimivi. Ti starejši se pa tudi radi igrajo z njo, ker jo imajo za živo igračko ;-).
Pa poglejte:

V minjaturnem vozičku uživa in v njem sedi kot grofica.
Klari je pa seveda tudi všeč, ker jo v tem vozičku vozi namesto svojega dojenčka (igračke).

Je komentar potreben?

Evino najljubše prevozno sredstvo. Sicer pa darilo babija in dedija.

Že zdaj je mahnjena na motorje.

2 komentarja:

tejči pravi ...

Je res videti, da uživa. Kaj je lepšega?
Kako pa kaj služba in varstvo za Evo imate? Mene je že malo groza kako bo delati in 9 ur ne videti male.

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Zdravo! Ni lepšega kot to, da vidiš, da se otrok fajn počuti. Moja služba fajn teče, sem kr not padla, dobila že 1. plačo (zadovoljna). Evo pazi pa moja mami, tako da sem čisto brez skrbi. Vidiva se pa ne nekje 7 ur, ker imam jaz 6,5 urni delavnik, ki hitro mine.