Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

petek, 10. julij 2009

PIVO IN CVETJE 2009

Nihče od naju ne ve, kdaj je bil na zadnje v Laškem, na omenjeni prireditvi.
"Žal" skupaj nisva bila še nikoli. Letos sem pa slučajno zasledila kaj približno se bo dogajalo in izrazila željo, da si v živo želim videti Siddharto. In moja želja je bila uslišana.
Ura je bila nekaj čez sedem, ko sva Evo "dostavila" k babiju in dediju v varstvo (ne vem kdo je bil bolj vesel, Eva al babi in dedi), mi2 pa sva jo ucvrla najprej na en hamburger, potem pa v Laško. Takrat logično ni bilo še nobene gneče, zato sva v miru parkirala in se sprehodila po prepletenih ulicah. Potem je bila ura osem, pa devet, pa deset, ko Siddharte še vedno ni bilo na odru, zato sva odšla do Glavnega trga, kjer sem, vsaj jaz, spet uživala ob petju Jana Plestenjaka. Ko je le-ta zaključil, sva odšla nazaj na Trubarjevo avenijo, kjer se je že dogajalo na polno. Nama pa tudi.
Bilo je fajn, tako za možgane dat na off. Še kdaj...
Nekaj dokaznih fotk, ki seveda niso najboljše kvalitete, a kljub vsemu nekaj za spomin:

Takole, od daleč sva opazovala prave strokovnjake...


Ni komentarjev: