Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

nedelja, 4. september 2011

MATEVŽ JE DOPOLNIL ENO LETO!

Uf! Tole je minilo ekspresno. Saj vem, da se ponavljam, sam kar je res, je res.
Še vedno je zelo priden, nezahteven fant, ki je pred dnevi pogumno prestopil prag vrtca. Po dveh še ne zna, jo pa šiba po štirih ;-) V ustecih, ki bolj malo govore, se skriva že osem zobkov, ki vse manj radi grizejo hrano :-S Ja, začel je stopicljati po Evinih stopinjah in on naenkrat ne bi nič več jedel. Tudi to bomo prestali. Najbolj pomembno je , da se lepo razvija, raste in da je zdrav!

Sobota je bila njegov dan. Dan za praznovanje in pihanje prve svečke v družbi prijateljev.

Sončkasta sončka ;-)

Happy familija!

Piiihaaaajmooooooo!!!

Pripravljeni na zabavo...veliki in mali!

Utrujeni od tekanja, skakanja po trampolinu, guganja, brcanja žog,...

To sem jaz ...veliki-mali mož ;-)
Smehec !

Grem...v deželo sanj.

Še lahko noč mojemu botru...ajde, se vidimo drugo leto ;-)))

Dodajam pa še tole.

Prav danes sem star eno leto.

Sprostitvena, popoldanska kopel z mojo Evo ;-)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

:) i like