Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

sreda, 20. februar 2008

POTEPANJE

Danes sva z Evo dan (oziroma del dneva) namenili potepanju. Zjutraj sva vstali, se uredili, napapali in malo igrali. Potem je šla Eva oddremat in malo pred enajsto sva se napokali
v avto in jo ucvrli proti Celju.
Šli sva v vrtec. Obiskali sva moje "bivše" sodelavke (upam, da bodo še letos spet moje prave sodelavke).
Jaz sem se pa veselila tudi otrok, ki sem jih imela v skupini.
Ko smo začeli hoditi v vrtec so bili pravi nebogljenčki s pleničkami, pol jih ni znalo hoditi, letos gredo pa skoraj vsi v šolo.
Eva se ni mogla nagledat novih obrazov, zanimivega in pestrega okolja.
Mislim, da ji je bilo všeč, saj je skoraj pozabila, da sodiva skupaj.
Ko sva se načvekali in ko so Evo vsi po vrsti pocartali, sva se odpravili domov.
Naslednjič je na vrsti druga enota vrtca.

3 komentarji:

Spela pravi ...

Sem ze mislila, da si bla pr nas v vrtcu in pozabila pridet pogledat mene ;) Predvidevam, da sta ble na Luni ;)

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Jp. Ble na Luni. Zagotovo prideva tudi v Mavrico.Nate pa res ne bi pozabila.

Spela pravi ...

Ko prideta v Mavrico mi prosim prej javi...mi smo veliko terenski...da sporočim vnaprej ”šefu”...da bom v bližini :D