Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers

sobota, 23. februar 2008

SOBOTNO MARTINČKANJE

Danes je bil naš dan. Sobota (vsi trije doma), sonce, nič vetra, dobro razpoloženje,...
Po dopoldanski malici je Eva oddremala svojih 30 minut. Ko se je zbudila smo se uredili, napokali vse potrebne rekvizite in se odpeljali do gostišča, kjer nas je ati počastil s kosilom. Po kosilu smo se odpeljali proti Celju. Eva je seveda v avtu zaspala, ati je vožnjo upočasnil, poiskal radijsko postajo z umirjeno glasbo in smo se peljali. Peljali proti Celjskemu gradu. Avto smo pustili pod gradom in se peš odpravili do cilja.

Krasen razgled mesta Celja.
Kuku ati...


Pa še ena z atijem.

5 komentarjev:

tejči pravi ...

Iiiii, kako dobra ideja za izlet. Eva pa je samo nekaj dni mlajša od naše Larise. In v isti porodni sobi sta prišle na svet. Še en super blog za špegat. Si ga bom pripopala na bližnjice.

tejči pravi ...

Sem gledala slikice od rojstva. Sem kr brez besed, tako lepo. Sm dobila kar solze v oči. Šmrk. Se mi zdi da sva imele celo isto babico. Super.
Mi pa nimamo nič s poroda, je bilo ponoči, moj lubi pa ves zmešan. ;)

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Pozdravljena. Kako je svet majhen. Od kod ste drgač? Kje blizu Celja? Mi smo bliže Žalcu (Zabukovica), če je kaj znano.

tejči pravi ...

Mi smo iz Šmarjete - Škofja vas. Iz Zabukovice je pa moja bivša sodelavka. Pa je res svet majhen, če smo 10min vožnje narazen.

druzinakveder.blogspot.com pravi ...

Res nismo daleč.Jaz sem pa drugače iz Šmartnega v Rožni dolini (Šentjungert), zato mi je še bolj v oči skočil vaš potep okrog Šmartinskega jezera. Mogoče se pa še kdaj celo vidimo...